Miért éppen Szarvas?

Szarvas összesen 16157 hektár, és nagyjából 18 ezren lakják. A Körös-parti város, amelyben bármerre indulunk, rövidesen biztosan a Körös-partra érünk, ma az ország egyik legkedvesebb városa vízparttal, arborétummal, pezsgő kulturális- és sportélettel, híres mozzarella-gyárral, pálinkafőzdével és gyógyfürdővel. A város változatos programjai között van kamarazenekari koncert, betyárnapok, de hagyományőrző és sportprogramok is, például az Amatőr Kenumaraton. Szarvason családosok, egyedülállók, nyugalomra vágyó idősek és élményeket kergető fiatalok egyaránt megtalálják a számításukat.

Szarvas Facebookon

Támogatók

Friss topikok

Indavideó - Miért éppen Szarvas

2011.08.11. 07:00 mierteppenszarvas

Élményhalász, és a Körös! Haltelepítésen és komoly vízügyi továbbképzésen voltunk. Ez hallatlan

Tegnap, csörrent a telefon. A Vonal túlsó végén Hetényi István szólalt meg. Ő a Turisztikai bizottság elnöke a városi önkormányzatban. Mondta, hogy haltelepítés lesz a Szivornyánál. Ebben az volt a zseniális érzés, hogy eszébe jutottunk, és gondolta, hogy ez számunkra érdekes lehet. Igaza volt. Szóval épp „gyógy”ebéd után tartottunk visszafelé a Régimódi étteremből, pocakban egy brassói és egy tejfölös csirkeragu, galuskával lesett, mint hal a szatyorban, ha már telepítésre megyünk (jó kis házias ízek, Nyami-nyami). Ami még szuper, hogy tudtuk, hol a Szivornya, hiszen a Kenumaraton kapcsán már voltunk ott. Tehát jó érzés volt, alig több mint egy hét után, hogy nem csak a várost, hanem már a gátakat is kezdjük megismerni. Egyébként majd egy kerékpár túra keretében szeretnénk jó alaposan felderíteni ezt a terepet is. Szóval találka az Aranyszarvas apartman ház előtt. Itt már várt bennünket Bencsik Mihály, a szálláshely tulajdonosa (és ami még fontos, egyik keddi teniszpartnere Áronnak), illetve a már említett Hetényi István. Irány a Szivornya...Ahol István tartott egy gyorstalpaló vízgazdálkodás órát, illetve mesélt a telepítésről. Érdekes, nem csak pecásoknak:

Azután megkezdődött a haltelepítési akció! Konkréten a nylon csövön keresztül pontyék, ponty belecsúsztak a Körösbe…

Szóval már halat is telepítettünk Szarvason a Körösbe. Most már a horgászokon a sor, hogy kifogják őket. Ahogy megtudtuk, a város vezetése, mindig igyekszik megfelelő számú halat telepíteni, hogy a horgászturizmus zökkenőmentes és kielégítő legyen. Van itt csali és egy két horog, az eszem pedig jól forog!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinamama 2011.08.11. 12:52:14

Nagyon jó volt ezt is látni, köszönöm. Nélkületek ezt talán sosem láthattam volna. Egyébként nagyon szeretek horgászni, persze már csak a saját kertünkben, csak apró halat a cicának.
További jó élményeket kívánok a mi kedves kis városunkban