Miért éppen Szarvas?

Szarvas összesen 16157 hektár, és nagyjából 18 ezren lakják. A Körös-parti város, amelyben bármerre indulunk, rövidesen biztosan a Körös-partra érünk, ma az ország egyik legkedvesebb városa vízparttal, arborétummal, pezsgő kulturális- és sportélettel, híres mozzarella-gyárral, pálinkafőzdével és gyógyfürdővel. A város változatos programjai között van kamarazenekari koncert, betyárnapok, de hagyományőrző és sportprogramok is, például az Amatőr Kenumaraton. Szarvason családosok, egyedülállók, nyugalomra vágyó idősek és élményeket kergető fiatalok egyaránt megtalálják a számításukat.

Szarvas Facebookon

Támogatók

Friss topikok

Indavideó - Miért éppen Szarvas

2011.08.15. 01:14 mierteppenszarvas

Vasárnap, a vásárnap! Kiadós piacozás Szarvason

Már nagyon vártuk a vasárnapot. Egy hosszú hét után, korán reggel ébredtünk, hogy időben ott legyünk a nyüzsi közepén. Itt tartózkodásunk alatt jártunk már ugyan a piacon, de most végre jó alaposan körbejárhattuk. A szarvasi pultos- kitelepülős kereskedelmi központ, nevezzük piacnak, nem túl nagy. Egyébként kedvünkre válogathatunk a zöldségtől a szerszámokig minden közül. Miközben Erika és Denisz megállt egy ruhát áruló hölgynél alkudozni, addig én máris a horgászbotosnál álltam. Nyugodtan mondhatjuk, a pecabot Szarvason olyan, mint a Jediknél a lézerkard. Mindig kéznél kell lennie.  Ahogy azt megszokhattuk, jó sűrűn vannak az árusok, szóval nagyon figyelni kell, nehogy a flexeknél mellényúlva egy női fehérnemű kerüljön a kezünkbe. Szerencsére ezúttal megúsztam. Nem hiányozhat a CD és DVD részleg sem. A very Best of Bódi Gusztitól, egészen a Led Zeppelinen át, a Szandi szupergyűjteményig mindent megkaparinthatunk. Aztán fatálakról kezdtünk értekezni, megtudtunk egy fontos dolgot. Mosogatógépbe nem teszünk fatálat, étolajjal kell bekennünk, de sajnos amilyet szerettünk volna csak a jövő héten lesz. Ja, egyébként „fatális” hiba lenne Romániában venni, ugyanis ott drágább a faedényelosztó barátunk szerint.

Aztán nem kukoricáztunk, inkább megettük. Belekóstoltunk a békési csövesbe! Édesnek édes volt, hiába azért rá kell jönnünk, hogy egy mellszobrot megérdemel az, aki hajdanán először főzte meg. Egyszerűen szeretjük.

Kukorica után még kapacitálhatóak voltunk egy lángosra és egy fánkra is. Ezt is a piacon ejtettük meg természetesen. Falatozás közben találkoztunk egy kedves ismerőssel, Szabó Laci bácsi robogott be motorján, egészen az asztalunkig. Azért remélem, a Halászcsárdába nem így jár, bár kétségtelenül hatásos belépő. Szóval együtt megkávéztunk, eközben Denisz sem unatkozott. Komoly szakmai eszmecserébe kezdett új haverjával.

Ezután visszatértünk bázisunkra, az Aranyszarvas Apartmanházba. Ha már a szállásnál járunk, hétfőn egy költözés is vár ránk. Az Aranyszarvas után (http://www.aranyszarvas-apartmanhaz.hu), a Cervus Hostel-t teszteljük (http://www.cervus.hu/index.phtml). Fiatalos szállásnak ígérkezik. Külön érdekes lesz, hiszen a következő hét programjában szerepel egy gólyatábor is. Elkezdtünk összepakolni, hogy reggelre már ne maradjon sok tennivaló, majd a jövő heti programot szerkesztettük. Ezután egy jó ebéd várt ránk a Régimódiban. Háziasan elkészített halászlevet ettünk, és levezetésként rántott gombát, sültkrumplival. A délután hátralévő részét, pedig a napsütésben és a medencében fürdéssel töltöttük. Közben a Dr. Kutas Ferenccel készült riportokat is elkezdtük szerkeszteni. Ezekből az interjúkból nemsokára jön az első „kultúrbomba”. Este a Don Pedroban vacsoráztunk, ahol isteni a tortilla, ezt tapasztalatból állíthatjuk. Rántott csirkemell csíkokkal és körözöttes alappal. Meg kell kóstolni! A hétfő délután madárlesre megyünk az Anna ligetbe. Érdekesnek ígérkezik. Hogy tényleg az lesz-e hamarosan kiderül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.